cybersecurity

HPE ابتکارات امنیتی را از طریق گزارش امنیت سایبری 2023 به نمایش می گذارد

گزارش امنیت سایبری HPE 2023 نحوه محافظت از شرکت خود و ارائه تجربه ایمن از لبه به ابر را برای مشتریان به اشتراک می گذارد.

 

ارائه یک تجربه ایمن HPE GreenLake از لبه به ابر برای HPE، مشتریان و شرکای ما بسیار مهم است. همانطور که ما به حمایت از سازمان‌هایی که به سمت ابر هیبریدی روی می‌آورند، ادامه می‌دهیم، امنیت پلتفرم‌های ابری را به عنوان یک مسئولیت مشترک می‌بینیم و این نیازمند همکاری است. در این روحیه همکاری، ما همچنین به اشتراک گذاری آموخته ها، ایده ها و فرصت ها با مشتریان خود و جامعه امنیت سایبری به طور کلی معتقدیم.

گزارش امنیت سایبری 2023 ما برخی از ابتکارات HPE را برای مقابله با چالش‌هایی که همه ما با آن روبرو هستیم، مانند محافظت از سطح حمله در حال گسترش، ایمن کردن محیط ابری ترکیبی، ارائه شفافیت برای ذینفعان و رشد استعدادهای امنیت سایبری به نمایش می‌گذارد. این گزارش همچنین ابزاری برای به اشتراک گذاشتن تخصص ما و همکاری با صنعت در زمینه تجربیات جمعی ما است. در زیر چند نکته مهم از این گزارش آمده است.

مواجهه با تهدیدات روزانه: مانند سایر شرکت های فناوری جهانی، ما هدف ثابتی برای مجرمان سایبری هستیم. در واقع، مرکز عملیات امنیتی ما روزانه بیش از 2.6 میلیارد رویداد را ثبت می کند. گزارش ما تهدیدهایی را که هر روز با آن روبرو می‌شویم و نحوه مدیریت آنها را مورد بحث قرار می‌دهد – از فیشینگ و باج‌افزار گرفته تا حملات زنجیره تامین و بازیگران دولت-ملت.

همچنین به تمرکز افزایش یافته ما بر روی محیط لبه به ابر و آنچه که برای محافظت از مشتریان خود با رویکردی مبتنی بر ریسک و انطباق برای امنیت داده انجام می دهیم، می پردازد. پلتفرم ابری HPE GreenLake به طور مداوم بیش از 2200 کنترل امنیتی جداگانه را برای محافظت از مشتریان و داده های آنها در زمان واقعی اعمال می کند.

از بین بردن شکاف تجربه: همه شرکت ها فشار افزایش رقابت برای استعدادها را احساس می کنند. در HPE، ما کمبود استعداد در امنیت سایبری را به عنوان یک کمبود تجربه در نظر می گیریم و در گزارش، درباره نحوه ایجاد استعداد – به جای گرفتن – صحبت می کنیم. سال گذشته، ما برنامه راه‌اندازی مجدد شغلی امنیت سایبری HPE را راه‌اندازی کردیم، که به دنبال استعداد در مکان‌های غیرمحتمل است و برای فرصت‌های هدیه و افزایش رتبه‌های حرفه‌ای امنیت سایبری ما طراحی شده است.

نگاهی به آینده: گزارش ما بینش هایی را از کارشناسان موضوع امنیت سایبری در اطراف HPE در مورد روندهایی که از دیدگاه منحصر به فرد خود می بینند ارائه می دهد. به عنوان مثال، برایان اشمیت، مشاور عمومی ما، پیش‌بینی می‌کند: «سازمان‌های متعارف، سازمان‌های مدنی و دیگر متخصصان امنیتی به‌طور فزاینده‌ای شخصاً به خاطر شکست‌هایشان در ارائه افشای اطلاعات مورد نیاز نقض یا ایمن کردن کافی داده‌های حساس، مسئول خواهند بود.»

اقدام: ما مجموعه ای از توصیه ها را برای ایجاد انعطاف پذیری سایبری و پذیرش اعتماد صفر در سازمان شما به اشتراک می گذاریم. به عنوان مثال، ما معتقدیم که شرکت‌ها باید تیم‌های امنیتی را نزدیک‌تر با کسب‌وکار مرتبط کنند. تنها در این صورت است که آنها می توانند خطرات سازمان را به طور کامل درک کرده و با موفقیت آنها را کاهش دهند.

من واقعاً معتقدم که امنیت سایبری یک مسئولیت جمعی است که همه ما را بر عهده می گیرد. گزارش امنیت سایبری 2023 بینش هایی را از HPE به اشتراک می گذارد، اما در نظر گرفته شده است که ایده ها و گفتگوها را ایجاد کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.